Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2010 18:49 - Защо живеем в чужбина?
Автор: georgiev1990 Категория: Други   
Прочетен: 1720 Коментари: 1 Гласове:
2



 Здравейте приятели в блога,преди няколко дни в e-mail пощата си получихме следното писмо изпратено от един мой приятел Анатолий Атанасов Петров,който в момента е ученик в чужбина и живее там заедно с родителите си от няколко години.В своето писмо той си задава въпроса,защо българите напускат родната България и отиват да работят в чужбина,след като прочетете неговата гледна точка,ще се опитам и аз да драсна няколко реда,в който да изкажа и аз собсвеното си мнение по този въпрос.Причтно четене!



"Аз си задавам следния въпрос:Защо напускаме родната България и заминаваме в далечна чужбина?Само,че за да ви отговоря трябва да задам повече от един въпрос и времето и мястото няма да стигнат.Какво ни кара да напуснем страната си и да заживеем в чужбина,очевидно работата и парите,но бих добавил и възможностите който ти дава чуждата страна.
От дългия си птрестой тук разбрах едно,че хората са животни и не само в България,но и тук,не могат да се задържат на едно място ако няма какво да предизвика интереса им.Всеки седи и те гледа и вижда и разбира,че не си родом от тук и те взима на мушка,нямаш вече на кого да се довериш,да споделиш,всичко е едно семейството.В началото ежедневието ни беше едно и също от вкъщи на училище,от училище на магазина и от там отново вкъщи.Докато не научиш техния език,техните маниери,тогава пак знаят,че си различен,но е по друго,търсиш приятели и след време успяваш да съчетаеш нещата така,че ежедневието ти се разнообразява.
Трудно е да загърбиш родината си и да отидеш на друго,напълно непознато място.Дпста време ме заобикаляше страх,защото незнаех какво ме очаква и дали манталитета на българина е същия като на чужденеца.И сега когато отново искам да се прибера в България отново ме е страх,защото моята страна не ми предлага това което ми предалагат тук.Нашата прекрасна държава не ни дава избор да останем.Подтиска ни да заминем,търсейки най-доброто за себе си и семейството ни,нещо България което не ни дава.И най-вече търсим щастието и късмета си,а до сега България не е съумила да ни го даде.Остава само да чакаме,а до тогава ще се радваме на това,което ни дава чужбина."

 Благодаря на моя приятел за писмото и ще очаквам още разкази от него,за това как се справя неговата настояща страна с боклука,има ли там такава криза като в нашата столица,какъв е градския транспорт на Мадрид има ли място за сравнение...остава да разберем в следващите писма,а аз ще се опитам да направя съпоставка на обстановката там с тази тук в снимков материал.А на вас читатели здраве,щастие,късмет,обичайте се!


Тагове:   чужбина,


Гласувай:
2



1. анонимен - ///
22.02.2011 00:14
Чужбина е такава каквато си я направим. Аз няма да се върна скоро в България. Бях си сега за малко в БГ след 4 г непрекъснат престой в чужбина и бях меко казано разочарован. Абсолютна разруха, нещастие, бездуховност и сивота. Това няма как да ми липсва . Стандарта и благоденствието на чужбина ми харесва. Чистота, редът и социалната система също.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgiev1990
Категория: Други
Прочетен: 281997
Постинги: 62
Коментари: 213
Гласове: 157
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031